Monday, October 5, 2015

Ustaz ajar salah satu cara bunuh Jin



Auntie Wong, jiran depan rumah datang berkunjung membawa pokok buah epal Malaysia Bidara untuk diberikan kepada saya.

Ceritanya, minggu lepas rumah dia dimasuki pencuri menggunakan takti pukau. Perompak itu mencuri melalui pukau dengan najisnya sendiri. Pencuri itu berak di rumah dia. Jadi, Auntie Wong pun minta saya tolong macam mana nak buang sihir itu.

Saya pun cubalah bertanya pada seorang ustaz yang juga merangkap ayah angkat saya. Ayah syorkan saya cari pokok Bidara dan ambil daunnya dimesin lalu disembur pada najis tersebut. Saya pun carikan daun bidara di masjid, ambil dan berikan kepada Auntie Wong. Dia buat apa yang ayah suruh.

Keesokan harinya, Auntie Wong datang ke rumah saya memberitahu yang tempat najis pencuri disembur dengan air daun Bidara itu kelihatan seperti terbakar! Satu keluarga dia terkejut dan mengambil keputusan untuk membeli pokok Bidara.

Hari ini, dia belikan satu untuk saya. Bestnya! Ayah kata, salah satu cara Rasulullah ajar untuk bunuh jin pun boleh gunakan air daun Bidara. Subhanallah. Jom kita pakat-pakat tanam pokok Bidara.

sumber : https://goo.gl/9selia
Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment